Jesus Christ Superstar

Till att börja med så måste jag beklaga mig lite över min hals som gör bajont! Såhär lagom till att mitt påsklov börjar, det är kul. Sen så älskar jag att ha hosta samtidigt som jag har ont i halsen också, jag har då verkligen tur.

Nu så är klockan 4 på långfredagen och jag sitter och lägger upp bilder på bilddagboken.
Igår så hade jag matteprov direkt på morgonen, jag tror det gick ganska bra. Fast jag satt väldigt länge, men jag tror jag fick till det till sist. Sen så är det bra att sitta hela tiden för då kan jag inte bli ledsen på att jag inte satt längre och kollade igenom ifall det var något slarvfel.
 
Sen ESO då vi gjorde en megakonstig film, men "AAAAHH det är konsten". Vi hoppas på en Oscar eller två. Sen lite spanska och engelska, sen vare slut på skola.
Jag, Kristin, Louise och Linn gick och fikade och sen försvann Louise och vi drog en sväng till Tom innan vi gick till Christinateatern för att se på Jesus Christ Superstar ännu en gång. Den här gången hade jag med mig kameran så nu blir det en massa nya bilder på bilddagboken i alla fall.

Nu ska jag övergå till.. Något annat.
XOXO EmNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0