normalille hiuksille

Klockan är kvart över sju måndagkväll. Jag har just suttit och försökt skriva lite på en låttext för jag har minsann börjat skriva på musiken till en låt så. Vem vet, snart så kanske det kommer en Basic Park låt som inte är en cover, för både jag och Elin har lite music på G! De är riktigt coola ska ni få höra.

Örebro län har påsklov = ingen buss från Åtorp. Blev att övningsköra till Svartå och åka därifrån istället. Sen när jag kom till skolan så hade jag betryggande 3 timmar och 20 minuter på mig att förebereda mig inför naturkunskapen. Jag gick ner och klinkade lite på gitarren, pianot och trummorna med lite estetvänner. Försökte förstå mig på matten lite och tiden bara försvann som tur var! 
Efter en väldigt tråkig naturkunskaplektion (skräll) så dansade vi och jag insåg att jag är väldigt dålig på att snurra, inte bra. Sedan satt vi ute i fina vädret en sväng innan den tröttaste spanskalektionen någonsin. 

Lite kuriosa är att det luktat ruttet äpple i mitt skåp idag för Linn hade sin väska där och i hennes väska hade hon ett äpple som hon visst hade tappat i backen och väskan var det närmaste hon kunde lägga den i, men det var bara att hålla för näsan!

Nu ska jag ut och bräsa lite moppe tror jag (H)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0