Engelskanationella

EngelskaNationella idag - Computers in society skrev jag om. Det blev för långt men jag hoppas på att det inte gör något. Och om det gör något så får jag väl ta och stryka sista stycket och fråga "Kan jag få mvg nu då?" hihi.
Fick reda på att jag fick ett halvt poäng från mvg på naturprovet, ungefär precis som förra gången? Det var ju lite jobbigt, men vi får se om jag kanske kan vara lite övertalande mot Lars... uhlala.
Nu ska jag faktiskt gå och klippa håret på min mor tror jag. Men här har ni i alla fall dagens:

Marcus - Rickard, vad säger du om jag säger Analverbal?
Rickard -
tystnad....
Rickard - Hej :D?


Det är stek!




Kommentarer
Postat av: Bea

Sv; haha, ja. För kollar jag på pokémon kan jag plugga efter jag kollat, men är jag på krogen kan jag ju inte direkt plugga efter krogen. Eller kan kan jag väl, men hur bra det går, de vette faan :)

Får grilla eller nått i sommar Emma :D typ BP eller nått =)

2009-04-27 @ 20:03:47
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: linn elle!

HAHA, älskar din kommentarer emma :D nu jävlar ska jag ta igen här alltså...



för det första: jag måste ha något gult för att jag ska på en grej där temat är gult :D

för det andra: jag är visst din gud! men visst, prova att doppa selleri i ketchup, gör't!!!

för det tredje: jag vet inte vad det var för kort :O hittade det någonstans.. fattade ingenting :D? det har ju inte varit med i något avsnitt :D?



ch8ill, puss

2009-04-28 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0