Se ut som en kåt marskatt!

Halloj på er alla!  klockan är halvåtta. Sinnestillstånd: Överdrivet glad och på bushumör. Det här börjar låta som en början på ett radioprogram också! Välkommen till tjatprat med Emma Nilsson. Programmet där jag tjatar på som en galning om allt som händer mig och skiter i alla andra, EgoEmma.

Idag så var det inställd spanska, så jag och Lui satt som några nördar i biblioteket och pluggade spanska på egen hand istället. Sen var resterande av dagen väldigt ovärd!

  • Röst och rörelse = leka charader som t.ex sailor moon ( we love it! )
  • Engelska = Problemlösning såsom "A mother has two sons who are born the same year, the same day and the same hour but they are not twins, how does that work?" ( jag kom på svaret på den! )
  • Estetisk orientering = film, som ungefär ingen kollade på. Så vi låg mest i en hög, och jag skrattade åt Carros imitation av en kåt marskatt.

Nu ska jag fortsätta med mina galenheter! hahahahahaha puss, säger vi!



Kommentarer
Postat av: Bea

Vad är svaret om mamman då?

2009-05-01 @ 17:32:32
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0