Danslyft är kul, 4 timmars sömn = trötthet.

Hallojsan.
Här sitter jag och lyssnar på 50-talslåt! mycket mysigt är det - "it don't mean a thing if it ain't got that swing (8)"

Måste skriva att igår på dansen så övade vi på lyft som ska vara med i dansen. Erik försökte rulla på min rygg men han vågade inte lägga tyngden på mig tror jag, söten! men jag är faktiskt stark ju. Sen i allafall så skulle han lyfta mig på något sätt och läraren sa att vi bara skulle försöka och hitta på något så jag fick typ klättra på honom och så hamnade jag på hans axlar och så sprang han omkring med mig och gud vad kul det var! Verkligen bättre än Liseberg alltså! Åh vad jag skrattade.

Sen idag så har jag varit trött som en gnu. 4 timmar är nog lite för lite att sova för mig. Sen så har jag haft mensvärk som inte var att leka med, och just idag så kunde jag inte hitta alvedonen. Men jag klarade mig, fast fick sätta mig ner i slutet av danslektionen. Annars idag hade vi lite engelska då vi (surprisesurprise) lekte en lek och spanska. På teatern så skulle vi göra en filmtrailer till titeln "Den lata grodans piratpensionat" och det var ju lätt som en plätt. Önskar att man hade det på film. Krillan spelade groda som pratade som pölsa, och Linn var en lat groda som sa Kéééft!

Hade naturkunskapsprov också, det gick väl bra men jag trodde jag skulle dö av trötthet efter det. Så då gick jag och hängde lite på min bög, pusspå'n.

nu ska jag lära mig river flows in you har jag bestämt för då kanske Linn josefsis kommer och lyssnar på mig :$

Kommentarer
Postat av: linn josefsis

jag kommer dirr om du spelar den för mig :$

2009-04-22 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0