Lång intressant lista!

Jag tycker inte om att göra såna här listor på bilddagboken för jag tycker personligen inte direkt om när andra gör såna och man vill ju inte vara en hycklare. Men egentligen så tycker jag om att rota lite i mina egna tankar så då gör jag det på bloggen istället. Sen tycker jag om att vara sådär lagom ironisk och oseriös!

Lovar du att vara ärlig? Nej, jag tänker ljuga tills tungan blir svart för tusan!
Ditt namn? Emma Märtha Cecilia Nilsson :$
Smeknamn? Baby, Älskling, Sötnos, Sockerplutten osv vetni!
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag brukar inte direkt sörja tillräckligt ofta för att ha en speciell låt, men jag blir alltid glad av "Sixpence none the richer - Kiss me" så det skulle väl vara den.
Beroende av? Sällskap
Vad folk tror om dig? Usch tycker inte om den frågan! Men kan ju ta något litet då som inte direkt handlar om personligheten för de tankarna vill jag inte tänka på. Jag tror att folk tror jag är smart iaf?
Stämmer det? hahaha nej, har bara väldigt bra minne som jag kan ställa in på att komma ihåg vissa saker (läxor) och slänga bort oviktigare saker som om de aldrig någonsin funnits.
Vad får du oftast komplimanger för? Inget speciellt, men min mage har jag fått några för iaf :$.
Vad säger du för att imponera på någon? hahahahha då säger jag att jag är 320arn (y.
Hur imponerar man på dig? Genom att vara oerhört snäll, glad, duktigt på någon speciell sak m.m. Möjligheterna är oändliga.
Brukar du skratta för dig själv? Njaee, då ska det vara någon vääldigt roligt.
Vad står det i ditt senste inkommna SMS? Yes, kommer du elle ;)
Var bor du? Lerbrotorp, hoho.
Trivs du där? Nej, it sucks *beeep*
Äger du några converse? Nej, men ett par fejk haha.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider fo sho!
Brukar du bli för full? Jag skulle vilja säga nej.
Vad har du för mobiloperatör? Telia smelia.
Är du allergisk mot något? Dumma personer.
Har du haft sex i dag? Mmm, med elins får (y. okej det var lite för sjukt.
Vad svarar du i mobilen? Aremma (kompisar), AH? (familj) eller vad vill du din jävel? (Erik hahahahah)
Vem ringde du senast? det var nog far.
Vad sa den du pratade i telefonen med? Jaha?
Antal timmars sömn per natt? cirkelinus 7 timmms.
Sov du ensam? inatt, jepp.
Brukar du komma i tid? Det beror på om mamma skjutsar mig eller inte, om hon gör det så kommer jag inte i tid.
När mår du bra? I princip jämt.
När blev du fotad senast? Igår, hade ett gig med solo.
Hur känner du dig nu? Braaoo dude!
Vanlig färg på dina kläder? Grå, blå, svart.
Vad tycker du om dina fötter? Jag tycker de är mycket omtänksamma och karismatiska.
Vad saknar du i ditt liv? Jag saknar förmågan att kunna gå ner i split och spagat.
Hade du en bra kväll i går? Ajemän.
Favoritdryck på morgonen? milk.
Rakar du benen? Just nu ja!
När brukar du senast gå och lägga dig? Vardagar - 02:00, helg - Whatever.
Är du blyg? Nej det är jag inte.
Sysslar du med någon idrott? Nej, dans isf.
Vill du hellre ha brev än mail? Jaaaa, kärleksbrev!
Tror du på kärleken vid första ögonkastet? Jepp.
Har du spytt offentligt? Ja, jag har spytt på folk till och med. hahaa
Vad skulle du göra om du vore en tjej/kille för en dag? Vad skulle jag inte göra! (Klara-Linn hade en poäng där!)
Är du nöjd med ditt liv? Ja, jag är allt nöjd. Skulle såklart kunna vara bättre på många sätt men jag är nöjd.
Är du bortskämd? NEJ, mf's.
Vad gör du i morgon? Det står oklart, men jag har lite planer iaf, får se ifall jag kan genomföra någon av dem.
Vad är det värsta du vet? Folk som är fake.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ja vad kan det vara, en hundring kanske?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? orka kändisar.. människorna i min närhet är förebilder (skitbra svar Linnsan josefsson)
Vad längtar du till? Jag har det bra precis nu :).
Vad har du för schampoo? Nja, det brukar bli det som mamma köper för jag orkar inte tjata på henne längre! om hon inte fattar efter att man sagt 5 ggr att man vill ha ett speciellt schampoo så får man helt enkelt släppa det. Så just nu har jag dove - tråkig och lila.
Vad är det finaste du fått? Det första som kom till tanken var halsbandet som jag fick från Sandra Thomasson som var i form av ett hjärta och så står det Iloveyou Iloveyou på.
En speciell dag du minns? EN dag? errrhhm, nej det går inte :$$$$$$$$$$$$$$ hahahahaha.

Hur gammal är du? 16 going on seventeen brukar jag uttrycka det som!
Tycker du om någon just nu? Jaaa det gör jag :d.
Du samlar på? kramar?
Gröna eller röda äpplen? gröna!!!! (Bra Linnsan Josefsson, du kanske är min själsfrände hiho?)
Vem ringer du när du är ledsen? Då skulle jag nog ringa Sandra Thomasson, ååååh vad jag saknar dig girl!
Gillar du golf? Ohja, lite golf innan frukosten är inga fel? Nejmen seriöst så är det faktiskt inte dötråkigt.
Vilken tid gick du upp i dag? hör och häpna - 11 ! senaste på länge!
Har du sovit i din säng i natt? Nej jag sov i en låda ute i en vattenpöl?
Har du strumpor på dig? Mm, ljusgråa och mysiga.
Är det okej att gråta? NEJ? öhvadfan klart det inte är? hahahaha, vilken fråga. GRÅT PÅ!!!!!
När grät du senast? Jag kommer seriöst inte ihåg alls överhuvudtaget. Kan ha varit någon månad sen kanske.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? KÖPA MASSA KLÄDER! FLYTTAAAAAAAAAA!!!!
Bär du glasögon eller linser? båda samtidigt!
Tycker du att det är viktigt med märkeskläder? Jepp, jag ser ner på folk som inte äger ett enda plagg från gucci, det är ett musthave!
När går du upp ur sängen en helgdagsmorgon? Nuförtiden så har det blivit typ 10, helt sjukt tidigt tycker jag.
Har du någon piercing? Nope det hava jag inte.
Vill du gifta dig? Det ska jag göra.
Vill du ha barn? Det ska jag ha.
Solar du ofta? När det är sol ute.
Är du bra på att laga mat? Ja det är jag fan.
Är du flygrädd? Nej det är jag inte det minsta
Hur vig är du? Grön?
Är du musikalisk? Jag är som Björn och Benny i ett.
Vad dricker du när du är törstig? Vatten ur kranen hemma i Lerbrotorp.
Vilken är din favoritglass? cornetto citron.
Tror du på ett liv efter döden? Ja det gör jag.
Tycker du om sushi? Nej det gör jag inte, inte för att jag smakat men jag tycker inte om det ändå.
Vad äter du helst när du ser på film? Det beror på tillfället.
Bor dina föräldrar tillsammans? Det gör dom.
Har du tandläkarskräck? Nej det har jag inte *stolt*.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Jag skulle verkligen vilja säga båda. Och när folk säger så så brukar det vara att de är lite halvdana på både kväll och morgon men jag är verkligen den som springer upp och klär på mig innan resten av de sovande har hunnit märka att klockan ringer på morgonen. Och på kvällen så är det inte ovanligt att jag helt seriöst hoppar omkring och skriker vid 3 på natten? 
Vilken ögonfärg har du? brown.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Nej det har jag nog inte gjort. Gråtit sen slutat och sen somnat har jag ju dock gjort haha.
Röker du? FYFAN HELLER!
Hur ofta tränar/motionerar du? dans 4 ggr i veckan idrott 1 gång :).
Senaste låt du hörde på? All American Rejects - Gives You Hell.


Kommentarer
Postat av: linnsan

sötis :$

2009-04-13 @ 19:02:25
Postat av: linnsan igen

svar; om du lär dig river flows in you kommer jag på stört och lyssnar på dig!!!

2009-04-13 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0