Vårsol, Städning, Guitarhero.

Me gusta el español, es una lengua muy interesante, no? He leído el blogg de Linnjosefsson, porque quiero escribir en español jejejejejeje! Ayer Hablaba con un chico de paraguay. Soy un empollón genuino :$. 

14:47 lördag:
Igår så var jag ute och solade lite; fett najs väder ute om ni frågar mig. Försökte läsa lite naturkunskap också (jag är nästan pro på naturkunskap nu alltså). Jag ska sätta på provet på tisdag. Sen har jag kommit på en sak om hur min hjärna fungerar, jag är sämst på att analysera men jag är väldigt bra på att komma ihåg kort och koncist fakta såsom huvudstäder och länder, procentandelar och glosor. Ointressant fakta som bara sitter fast:
Huvudstaden i Burkina Faso heter Ougagadougou
Huvudstaden i Elfenbenskusten heter Yamoussoukro
71 % av jordens yta är täckt av vatten

Menmen åter till dagen min. Sen så städade jag hela huset, eller nästan i alla fall (vi har faktiskt ett väldigt stort hus och Johan och Elin får banne mig städa sina rum själva). Det gick förvånansvärt fort (sen kanske jag var lite mer eller mindre noga). Kollade på scrubs i någon timme och sen drog jag till Erika. Där spelade vi guitar hero m.m, riktigt duktig blev jag och spelade på hard när klockan blivit 2 på natten (y. 

Idag så blir det mer solande och mer pluggande. Sen så har min syster kommit hem från strassbourg (Tyskland) så vi ska väl öva lite saxofon och piano för vi ska spela upp "Only love" och "Amazing grace" imorgon. 

Tycker jag om att skriva långa blogginlägg? Svar: Njaeee...?

Weezer - My Name Is Jonas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0