16:41 söndag

Har inte skrivit på några dagar nu.
I fredags så åkte jag direkt till Erika efter skolan och var och kollade på när hon red. Sen åkte vi till Sandra och åt världens fetaste pizza, och den godaste kladdkakan (snacka om att jag kände mig tjock).
Sen på lördagen städade jag bort julen. Sen var det någon som var "smart" och eldade upp granen inomhus och det har luktat äckligt i ungefär ett dygn nu! Eller det säger mamma och de i alla fall, jag själv känner ingen lukt. Det har sina fördelar att vara förkyld också antar jag.
Sen blev det att åka till Kristin och käka tacos och sen hann det precis komma lite folk sen var jag tvungen att åka igen typ för jag hade ingen skjuts hem dagen efter och jag skulle reeepa. Fast sen blev det inte att repa ändå, men det var nog bra att jag åkte hem ändå för jag är sjuk. hosta, ont i halsen och snuva är inte att leka med.
Så idag så har jag bara chillat, ska kolla på en film snart tror jag.
Have a good evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0