3 timmar ingenting

Jag hade ingen lektion imorse! och har fortfarande inte lektion och det är typ sjuhundra år kvar tills jag börjar och jag börjar bli riktigt uttråkad! NEJ, jag börjar inte bli uttråkad, jag ÄR uttråkad! Och det är inte sjuhundra år kvar faktiskt. Men det är en timme och jag har redan suttit och inte gjort någonting i två timmar. Nu ska jag ta en rundtur runt hela skolan och se om det är något party på G.....


Jag mår förresten sämst och känner att jag skulle stannat hemma för jag har bara två lektioner som jag har någon användning för idag. Kan ju inte vara med på dansen sörrni, men det är väl bra att jag tittar på i och för sig. Jag ska försöka se den ljusa sidan.

HARRAAAAA/ EmNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0