Branäs -09

Igår så åkte jag iväg till Branäs även fast jag var lite sjuk. Men det gick faktiskt jättebra, känner mig inte ett dugg sämre i alla fall.
Jag drog till med att åka bräda (som jag förövrigt börjar bli bättre på).
Jag ramlade faktiskt bara en gång... som räknas. Ramlade en till gång när jag skulle stappla fram. Jag snubblade till lite och fick brädan i bakhuvudet, det var ganska lyckat som vanligt. Jag tror att det fallet är anledningen till att jag har ont i huvudet nu. Linn hade det dock värre som hamnade på akuten för sin tumme. Hon åkte på en snöhög och ramlade förstår ni.

Förövrigt så mår jag lite dåligt idag. Men jag lär så länge jag lever, det blir nog bra snart.
Massa borta från skolan idag så jag och Kristin var väl nästan de enda kvar i vårt gäng!
Nu ska jag leta reda på en svensk låt att ta med till engelskan imorgon.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0