Godissug!

Igår så kunde jag inte komma in på bloggen!

Jag har just precis ätit den godaste bananen jag någonsin ätit skulle jag tro. Tog Klara-Linns tips om att ifall man är sugen på godis så är man ju antagligen inte mätt "Då tar man en frukt". Inte för att jag var sugen på godis nu direkt men jag var hungrig. Vanligtvis brukar jag göra lite nudlar. Jag bara älskar nudlar och jag kan äta hur mycket som helst. Men folk säger att det är väldigt onyttigt så jag får hoppas på att jag tröttnar på det snarast möjligt.
Skulle ju kanske kunna försöka sluta själv, men nej det är inget kul i det.

Men men, matte imorse. Som sagt väldigt gött att vara nästan ensam om en speciell bok. För då får inte jag några läxor, hiho. Sen så var det ESO och det var lika tråkigt som musiken i nian, eller nej, ännu tråkigare. Jag vill lära mig något nytt ju! Vi fick spela gitarr,bas,trummor,piano eller sjunga. Jag kanske skulle bett Charlotte lära mig dragspel? Det ska jag nog göra nästa gång. Lite spanskaförhör som gick prima och sen jobbade jag med Carrouttern som är helt galen, men det är kul. Blir lite sån där flumfeeling som på spanskan i högstadiet då.
På engelskan läste vi lite engelska skämt och sen till sist dansade vi en sväng. Nästa dansföreställning bör ni komma på. Det kommer bli högst intressant tror jag!

Nu ska jag ta mig lite druvor! pisaut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0