It sickens me!

Hemma idag igen. Hade lyckligtvis inte feber igår i alla fall.
Det känns som att jag har feber nu men det är nästan slöseri med tid att sitta med den där termometern i munnen när jag ändåså aldrig har feber. Nu får jag det att låta som en dålig sak, men det är det att det är såå varmt ju och då skulle det kännas lite bättre om jag förstod varför.

Jag kom på att man kan lägga upp videoklipp på facebook. Sen om man kan få över det till bloggen vet jag inte, men facebook it is. Lite dansklipp blir det där!
Kom på lite kuriosa idag, att jag var sjuk likadant förra gången lou skulle åka bort också. Kanske har något med det att göra, vem vet? Nu får jag inte träffa henne något mer innan hon befinner sig i Thailand, jag är officiellt avundsjuk och kommer sakna henne ofc. Men du får ha det så bra därborta i Asien!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas du mår bättre imorgon! :)

2009-02-05 @ 18:55:11
URL: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0