Nu var det ju det här om busringning?

Kl 4 så kan ni inte ringa mig med okända nummer mina små vänner. Jag är fortfarande ute och gör mina superhjältesysslor vid den tiden. Att kunna läsa av vem det är som har ringt även fast den har skyddat nummer är inte en av mina superkrafter tyvärr.

Sen så vill jag bara säg Fuck you till den jäveln som ringde typ halvsju imorse också - Vissa har faktiskt lov!

Men idag så ska jag skriva om skräddarsydda barn, planerar att göra klart allting idag faktiskt. Det är lika bra att få det gjort. Sen så ska jag måla litte. Om det hinns så blir det säkert att kolla på lite Gilmore girls (jag måste ju kolla klart på alla avsnitt innan ipred kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0