Pusspusspusspuss! är ett härligt ord.

- Vad gör du?! ta bort benet!

Den repliken satt vi och gapskrattade åt - jag, Carro och Carro var inte trötta sista dagen i skolan innan sportlovet?

Vi hade idrott heela förmiddagen, ergonomi för nästan hela slanten, det var jättetråkigt. Fast handbollen efteråt var rolig. Sedan var det naturkunskapsprov och jag blev lite arg för det var inte de frågorna som jag hade planerat skulle komma med på provet. Ifall jag någonsin blir lärare i naturkunskap så ska jag göra såna frågor som alla elever faktiskt övar på, eller så kanske jag har blivit så bitter då att jag gör jobbiga frågor för jag måste ge igen på någon? Men jag har ju inga direkta planer på att bli Nklärare så det är nog ganska lugnt med det där.

Chillar lite hemma idag, är väldigt trött. Sen så är det skönt att bara vara hemma också. Jag skulle vilja vara en sån där person som vill vara med folk och så hela tiden, men jag har accepterat det nu- jag är bara inte det. Jag är en sån där "myskväll framför tv:n människa!"

Visste ni förresten att det heter citationstecken och inte situationstecken? Jag har alltid trott att det var situationstecken. Yes, mycket intressanta saker det här men nu ska jag sura lite mer över att det tar ungefär 4 timmar att ladda ner ett program av gilmore girls! Jag är på första avsnittet på andra säsongen förresten så ni vet!

Kommentarer
Postat av: linn JOSEFSSON

"myskväll framför tv:n människa!"

HELL YEAH!

pusspusspusspuss

2009-02-21 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0