Sjuk och dan

Heeeeeeeeeej, Igår så fick jag sovmorgon, men den behövdes också för jag somnade inte förrän sent eftersom jag hade en rinnande näsa och ont i halsen. Kom dock på att det kan vara bra att ha det samtidigt. För då känns det inte så förjävligt ont i halsen eller näsan utan bara lite av varje.

I skolan kollade vi på en film med Bounce sen var skolan slut! Sen dansföreställningen "Ready to explode" av koreografen Örjan Andersson. Där fick man visst inte ta kort, så jag var duktig och gjorde inte det.
Den var lite speciell, den var ju modern, och jag är inte så djup så jag tyckte inte den var så bra. VÄhäldigt dålig "musik". Sen kom jag hem ungefär 11, helt död för jag hade fortfarande ont i halsen, en rinnande näsa och hosta, men ovanpå det hade jag också ont i näsan efter att ha snytit mig i dåligt papper! och jätteont i magen. Sen somnade jag vid 3, (Y).

Idag så blev det att skippa skolan, mår lite bättre nu i alla fall. Jag måste bli frisk tills på måndag för då ska jag till Branäs!

P.S. Elen var borta här hemma i två timmar, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Och kallt var det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0