Sommarjobb

Klockan är fem och jag äter lite spicy noodles, det är nästan så det bränner i munnen, men gott är det. Oroar mig lite över uppsatsen som jag måste skriva på lovet, det orkar jag inte för fem öre tror jag minsann. Sen så måste jag skriva CV och sånt också, måste ta tag i det för jag ska banne mig ha ett sommarjobb som är bra betalt och inte allt för jävligt!

I alla fall, spanskaprov imorse som gick bra tycker jag. Fast jag erkänner, jag övade faktiskt lite igår ändå. Sen hade vi dans och jag känner verkligen att jag blir bättre och bättre, men hela tiden hittar jag också något nytt som jag inte kan. Som nu har jag kommit på att jag är väldigt dålig på att göra piruetter, jag ramlar nästan vid varje snurr jag gör ju. Det är inte bra, men det löser sig nog så småningom (hejoptimist).

I slutet av dagen var det ESO, jag blev i grupp med Carolinorna och Charlotte. Vi ska göra en dans genom att göra vardagsrörelser, den kommer bli fetingbra.


Tjabado!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0