Spakväll

Nu har jag kommit hem från tonår. Tänkte lägga upp några bilder men sen såg jag att de var ungefär 3 kB stora och det var inte så värt. Jag hade på fel inställning! Innan tonår så spelade jag iaf "bridge over troubled water". Det gick jättedåligt när jag spelade upp för Marie men när jag spelade själv gick det jättebra. Antar att jag måste bli bättre på att spela inför folk kanske? Sen kom det några små tonåringar och fick lite ansiktsmassage, masker och lite smink av moi. Kände mig som en riktigt stylist faktiskt så det var kul!
Sen var det en liten P12a från Thailand som var hyperenergisk, men jätterolig. Jag fick lära mig räkna till fem på thailändska, fast nu har jag nästan glömt bort 1-nun 4-si 5-ha. Han rabblade upp alfabetet och det lät som en enda röra.

Nu ska jag kolla lite på Gilmore girls och sen sova längelängelänge! Imorgon blir det pulka också. Jag sa till thailändaren (Jame) att jag skulle åka pulka och då kollade han på mig och sa: Hur gammal är du egentligen :O? och så sa han att jag skulle prova superman, då skulle man hoppa och lägga sig i pulkan. Nu blev program 4 klart!
XOXO EmNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0