Sportlov, renovering av kök.

Det är sportlov och det har varit ganska händelselöst för mig så jag har inte skrivit så mycket.
För att sammanfatta lite så har jag på morgonen gått upp innan 11 varje dag - succé!!
på förmiddagarna har jag letat reda på fakta till skolarbetet, (eftersom jag glömde allt i skolan!) letat efter personer som vet hur man avgör vad som är artiklar, hur man skriver källhänvisningen osv och börjat skriva på själva arbetet.
På eftermiddagarna så har jag målat taket, rivit bort tapeter, målat vägg, rör, kåpa m.m, spacklat, sandpapprat, plockat ur ett skåp som kunde stå för en hel loppis för att flytta det en meter och sen plockat i allt igen! (värt att nämna) och tapetserat.
Sen på kvällarna så har jag kollat på gilmore girls, varit duktig och stretchat och känt mig lite allmänt ofräsch med färg lite överallt, men vad gör man inte för pengar?
Just det, lite rep på det där också så var det väl allt.

Får försöka ta mig ut lite i helgen i alla fall, för det blir nog färdigt imorgon! och sen så är ju örebro län lediga i helgen också (suprise!) så jag inte behöver åka 4 mil för lite ungdomligt sällskap.

pusspussspussspuss Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0