Sportlov snart for helvede!

To do list på lovet:
Åka och handla i Örebro - Tunikor att träna i haha.
Måla taket.
Skriva CV.
Skriva argumenterande text.

ÅÅÅH visst låter det roligt?

Sovmorgonen ännu en gång spenderad i pluggandets förunderliga värld. Det känns som att jag aldrig kommer lära mig allt om den där naturkunskapen.
Lite kärnämnen och sen var skolan slutt. Jag börjar märka att jag skriver inte någon "dagens roligaste" längre, vet inte vad det beror på. Jag kanske är mer senil än vanligt till och med.

Yes, nu blir det ännu en kväll uti Lerbrotorp. Ska nog gå ut i skogen och bygga en koja sen och hälsa på mina vänner harald och elof aka haren och älgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0