En arg dag (punkt & slut)

Klockan är 6 och jag är så trött så att jag skulle kunna gå och lägga mig nu på en gång och somna och sova hela natten. Det jobbiga är att jag gör aldrig något ansträngande men jag är trött ändå? Villinte villinte villinte ha spanskaprov imorgon heller. Jag kan inte allt och jag orkar inte öva, vohoo! puss på allt. Jag har ruckat lite för mycket på mina prioriteringar tror jag.

Imorse så fick jag i alla fall skjuts till Svartå (ännu en håla som är ännu mindre än Åtorp till och med). Men ifrån Svartå så går det minsann bussar även fast det inte är skoldag! VEM ÄR DET SOM BESTÄMMER DÄRUPPE OCH SATTE MIG I DEN HÄR JÄVLA HÅLAN MED DE HÄR JÄVLA MÄNNISKORNA! Var tvungen att få ur mig lite ilska där. Men det var goigt i alla fall för jag slapp stå och vänta ute en massa, det var ju faktiskt iskallt idag!

I skolan så kollade jag klart på Mozartfilmen, han dog och begravdes i en massgrav till sist. Sen hade jag 2 timmars hål så jag pluggade naturkunskap och blev irriterad på två tjejor som satt ett bord bort och pratade väldigt högt om saker som jag inte ville veta, faktiskt. Sen lite naturkunskapslektion, och jag kände mig smartare än vad jag gjort på länge för vi pratade om kärnkraft och jag kan ju faktiskt lite om det, skrev ju ett arbete om det.
Balettlektion, och på kombinationen så skulle jag smyga mig upp bakom Alex som är vadå bara typ 20 cm kortare än mig? Jag syntes inte alls kan jag säga er. Till siste hade jag spanska en sväng och Uttern blev arg på mig för att jag var så arg på allt. Kastade böcker omkring mig och gjorde en massa fula grimaser. Ah, det var ingen bra dag idag.
Men nu så ska jag fullständigt skita i att öva på spanskan och hoppas på det bästa imorgon.
Toodles!

kom på en sak....

 Sexy Caroline
turned seventeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0