Vill ni ha sanning?

jag har blivit utmanad av Nina
Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. .
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1, Jag lagar mat nästan varje dag.

2, Min mamma blir förvånad när hon ser mig le, för det brukar vara brist på sånt när jag är hemma.

3, Sen kan jag säga som Nina att jag har aldrig rökt heller.

4, Jag är besatt av att spela röj

5, När jag är besatt av något så kan jag inte koncentrera mig på något annat ifall jag inte gör det andra samtidigt. T.ex. så kan jag inte titta på gilmore girls utan att samtidigt spela röj eller hålla på med min mobil.

6, Sen liknande till den andra sanningen så kan jag för mitt liv inte sitta still och bara kolla på en film.  

7, Jag kan få utbrott på i princip allt som min mamma säger och gör och det spelar ingen roll vilken tid på månaden det är.


Jag utmanar:
Blondinbella
Kenza
Charlotte perelli
Stina Lee
Engla
Tyra sjöste
Tony Irving

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahhahaha

2009-02-28 @ 13:24:10
Postat av: Nina

haha :D ja kunde inteheller länka förut men ja har skills så ja kom på det (a) :d <3

2009-02-28 @ 15:24:24
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Den där nr 7 känner jag igen! Brukar vara samma sak med min mamma, och jag träffar henne typ 10 dagar i månaden :P

2009-03-19 @ 19:18:34
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0