Vilken är din favoritaffär?

Ja jag är faktiskt lite bloggsugen idag om det märks? Har ju inget annat för mig.
Men det är faktiskt så att nu när jag faktiskt vill gå ut och sånt så får jag inte göra det. Eller får får jag väl men känner att det inte är bra. Antagligen för att anledningen till att jag blev sjuk från början var att jag var ute för mycket, eller hade för lite kläder på mig när jag var ute.
Måste införskaffa mig en halsduk tror jag. Och jag är rädd för att jag snart faller för trenden med sjalar, det är faktiskt grymt snyggt och det lär ju vara skönt eller? 
Nu surfar jag in på gina tricots hemsida tror jag minsann medan jag väntar på att jag ska kunna ta tempen och att one tree hill ska bli nerladdat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0