Amadeus director's cut

Fortsatte titta på mozartfilm som är ungefär tre timmar av bland annat det här härliga skrattet:



Fast för att vara en film om klassisk musik som jag då inte är särskilt intresserad av så är det faktiskt väldigt bra. Somnar inte i alla fall som vissa andra (Gaste).
Sen hade jag vääldigt lång rast så jag sprang iväg till coop och inhandlade diverse småsaker. Då lärde jag mig att man aldrig ska stanna och lyssna på såna där jobbiga försäljare som brukar stå i sina hörn. När jag redan stått och lyssnat på en massa tjat frågar han hur gammal jag är, och då så var jag tvungen att vara 18 också. Inte för att jag ville ha någon jävla mobil var 18onde månad men ändå.

På dansen så fick vi några nya danssteg som enligt mig var dyngsnygga!
Sen fick jag åka med Gunilla och Matilda hem så jag slapp vänta till nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0