Äntligen min första riktigt lyckade redovisning?

Till att börja inlägget med så måste jag ju säga att min kära vän Lou A, fyller 17 år idag.

Så ett stort grattis till henne!


Dagen började vanligt med att jag gick på bussen utanför mitt hus kvart i sju. Gick på länsbussen i Åtorp kl 5 över 7, satt och småpratade med Sjöberg på bussen. Gick på länsbussen i Degerfors halv 8. Men sen så hände något inte så vanligt, handbromsen på bussen fastnade. Där satt vi, och satt, och satt i ungefär 40 minuter. Det var faktiskt inte jobbigt dock, bara gött att få slippa hjärngympan i skolan lite. Sen så hade jag inget alls emot att bli framskjutsad ända fram till skolan. Det coola är att jag satt och klagade igår på att en del fick skjuts hela vägen till skolan men inte vi. Jag har nog blivit bönhörd!

Imponerade med mina trumskills på eson, fast imponerade dock inte lika mycket på trumpeten. Det var väldigt kul i allafall!
läxförhöret och redovisningen idag gick superbt! Börjar verkligen bli bättre på att redovisa, jag var inte alls nervös när jag stod där uppe. Inte ens när jag tappade bort mig lite, det bara flöt på. Så jag är jättenöjd med det, för jag brukar verkligen hata att redovisa och stå och prata inför folk men idag var det jättekul! Kändes som att folk faktiskt lyssnade också, och då blev jag bara gladare. Men det var inte kul att få kommentarerna jättebra och pratar med flyt och intressant innehåll och blablablabla och det enda dåliga: "det kunde ha varit lite längre". Han hade sagt 5 minuter och då skrev jag och tog tid när jag pratade och fick mer än 5 minuter! och sen så får jag vg+ på den, verkligen få mig att hoppas och tro på ett mvg där och sen ge mig precis under.

Efter skolan så blev det pianolektion. Satt nästan och skämdes när jag skulle spela en låt precis där och då, för jag är säääähähäämst på att läsa noter faktiskt. Men jag blir bättre, och ja ni kanske märker att nästan inget kunde förstöra min dag idag. Jag vet inte vad det är, men bra är det!

Kommentarer
Postat av: linn såklart

jag vet inte om jag kan hålla med om att det är din första lyckade? vad sägs om "world peace - we're all for it!" av emma&linn ? hahahahaha (Y)

2009-01-29 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0