Det går inte att koka ägg på toppen av Mount Everest

Hej -Jag har träningsvärk i högerframsida lår. Eller så har jag sträckt det. Vad det än är så gör det förjäähävligt ont.  

Idag så lärde jag mig att man inte kan få ett ägg att stelna genom att koka det på toppen av Mount Everest. Vår mattelärare fick vatten att koka fastän det bara var 21 grader, det var lite smått imponerande faktiskt.
På ESON (estetiska orienteringen) lärde jag mig att Janne, min mentor, inte har koll på någonting och att ingen någonsin kommer lyckas få mvg i ESO? Jag frågade vad de bedömer, "Jaa, du ska ju vara aktiv". Sen så hade vi en fråga om individuella val, då får vi svaret, "Nej jag vet inte, men det är ju därför vi har en SYV". Sen så har han tappat bort Lou's ledighetslapp också, och sen och sen och jag skulle kunna fortsätta i evigheter. Han må vara bra på musik, men han är inte särskilt bra på att vara mentor.
Till sist hade vi dans, och det var riktigt kul förutom att jag knappt kunde sätta mig på huk, träningsvärken!

På bussen hade Casper damp, som vanligt. På pianolektionen så imponerade jag på Marie, som jag sa att jag skulle. Då blev jag glad! spelade upp: The winner takes it all, The entertainer och Måne och sol. Den sistnämnda utan att ens ha övat på den. Jag är stolt över mig själv, det känns verkligen som att jag blir bättre.
Nu ska jag gå ner och stretcha (om det går).

Här har ni en låt som jag lärde mig för tre år sen men fortfarande sitter kvar i minnet. Låt som jag använder för att värma upp fingrarna därför går den lite för snabbt. Ignorera hållningen och misstaget i mitten!


Kommentarer
Postat av: bea

Nej jag älskar det!

Så himla skönt, käns att man jobbat ;)

2009-01-22 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0