En Lördag, använd till det yttersta.

Quiero pasarme la vida cantando.

Här sitter jag och har precis pluggat klart på spanskan, nu kan jag den utan och innan nästan. Förutom rubriken, den fattar jag faktiskt inte?

Men dagen har gått väldigt fort. Blev väckt och skulle åkt in med moppen till Gullspång och laga den trasiga saken! men så hade de inte öppet på helgen så det blev inte så. Istället så storstädade jag i mina lådor i skrivbordet och i min pärm med viktiga papper (jag har faktiskt viktiga papper).


 Efter maten så sprang/gick jag till Åtorps kyrka för att spela piano. Halvvägs dit åkte Peter förbi, bromsade och backade och frågade om jag ville ha skjuts. Det uppskattades, det var ju faktiskt iskallt! Synd att han inte kom förbi på tillbaka vägen också. Förresten så är det 3 km från mig till Åtorp för er som inte vet det.

Nu ska jag kollar på Bride wars, ni vet "Bröllopsduellen" som jag så finurligt listade ut helt själv vad den hette på engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0