En ovanlig skoldag. GÅ PÅ BROGÅRDSGYMNASIET, ESTET ÄR BÄST!

Jag bara älskar när man precis har klippt sig och sa till frisören att den skulle ta bort allt det slitna och sen när man kommer hem hittar man typ sjuhundrafemtioelvatusen kluvna toppar ändå!

Kollade på film om Mozart imorse, om den filmen stämmer så var ju Mozart helt galen?
Sen gick jag och klippte mig, fick sitta och vänta i en och en halvtimme men det var det värt att klippa sig för hundra spänn och det blev faktiskt jättebra, även fast allt det slitna inte är borta. Ifall mitt slitna ska bort så får jag väl raka av mig håret typ.
Och vet ni vad frisören sa när hon kammat ut mitt hår då eller:

-Du har inte klippt dig på ett tag va?

SHIT, det var lite såhär pinsamt och samtidigt lite elakt av henne. Tänk om jag hade klippt mig igår då? Men nu var det ju faktiskt 4 månader sen jag klippte mig eller något men i alla fall!
Yes, yes och på efter middagen så var vi på Stora Valla och visade delar av musikalen.
Det var jättepinsamt att typ 5 från min gamla klass skulle vara där och ja, min gamla skola. Men det gick väl an.
Blev lite ralfs pizza med the gang efteråt också, riktigt gött om jag får säga det själv.
Skulle egentligen gått hem men Malin var sååå hiimla jättesnäll och skjutsade hem mig.
Nu ska jag kolla O.C och spanskaglosorna kanske.
Bara fyra avsnitt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0