EUDOXA

Suur jag blir, varken vlc, media player eller winamp vill ta emot mina videofiler från mobilen. Fast det kanske är lika bra, för det är väldigt dålig kvalité. Jag får ta med mig digitalkameran och filma någon gång istället.

Jag sitter här och väntar på att one tree hill ska bli nerladdat! och under tiden så gör jag lite läxor, som jag totalt hade glömt bort tills någon sa det idag. Senare ikväll ska jag öva matte, wohoo.
Ska nog gå och lägga mig ganska tidigt också.

Ja först spanska förhör, gick prima. Sen dans och då skulle Linn ha styrketräning, det börjar ta emot lite med styrketräning för mig alltså. Det är absolut inte bra. Men grejen var dock att efter jag hållt på ett tag så var jag helt yr och trodde jag skulle ramla ihop och svimma. Så då fick jag gå och sätta mig. Det är inte bra det här! blev så på Kristins lektion också ju. Om det händer en gång till då lär det ju vara något fel alltså. Fast idag så kändes det som att det var för att jag var så himla trött. Vet inte varför jag är så trött heller, sov inte mindre än vad jag alltid brukat göra. Men imorse när jag vaknade, då var det riktigt svårt att ta sig upp.

Sen engelska med den nya vikarien, han som kommer från tyskland men pratar helt ren svenska och undervisar i engelska.
Till sist Estetisk orientering, då vi bara gick omkring ungefär.
Har jag sagt att O.C är slut? det är det iallafall så nu får jag hitta på något annat att göra om dagarna, braaa! och då är jag inte sarkastisk ifall någon trodde det :).
Pappa var iväg med min moped idag i alla fall, brabra. Men nu ska jag skriva ut lite om skräddarsydda barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0