gamenight

Inatt drömde jag att en av mina kompisar, niklas, för att vara mer precis. Kom fram till mig och klagade på att jag inte lagt upp något you-tubeklipp på bloggen på länge. Hahahaha jag bara vet att det är mitt undermedvetna som pratar för jag själv tycker det är tråkigt med bara text.

Sådärför, två bilder från igårkväll:

                                          

Och ja, det var skitroligt fast det menar jag ju förstås inte.
Louise- Den är stor.
Elin- Är det en människa? (till mig) Förlåt tog du illa vid dig nu?
Nina - Var har du lärt dig det där? :O
Louise - *nickar* precis!

hahahahahaha, tvång som får en att spruta vatten!

Kommentarer
Postat av: Nina ;D

hahahahha :D de va riktigt kul faktiskt! :D, vart har du lärt dig det där;o ? hahaha :D <33

2009-01-07 @ 00:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0