I'm gonna scream so loud that ears are covered and faces grimace!

Huden på mina fingertoppar växer sig starkare och starkare.
Blev väldigt sugen på att skriva en låt idag så jag satte mig ner med guran i famn och skrev en refräng, sen så försvann det suget, hah. Men jag har hittat på ett sätt som man kan använda min dator på nu! kan i alla fall ta fram tabs och text på låtar på den, superbra när man sitter och spelar litee.

Nu medan mamma och pappa inte är inne så ska jag passa på och bus-sitta lite vid datorn. De vill ju helst inte att man ska sitta här överhuvudtaget, så för att komma lite på deras bättre sida så sitter jag bara när de inte ser eller inte är inne. Hahahaha, patetiskt jag vet men det är bra för jag måste skära ner lite på det här med att sitta vid datorn. Det har jag sagt i flera år och det verkar inte hända så mycket. Men någon gång, när jag flyttat och fått ett jobb antagligen. Eller bara när skolan börjar nu så blir det ju mycket mindre.
Nu ska jag kolla på The O.C, det är såååå spännande hela tiden, och One tree hill har väl som sagt uppehåll så jag var tvungen att hitta på något att göra. Är ju för trött för att göra något annat än slappaaaa, och så vill jag gärna inte be om en massa skjuts.

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0