Let's dance

Let's dance är snart slut, men det är sååå många dansare så jag orkade helt enkelt inte kolla klart. Och det är inte ens roligt när en del är ganska så hiiimla dåliga, säger inte att jag är bättre dock.
Och det här är inte direkt en modeblogg men hej vad ful programledarens klänning var? Det såg ut som en sjuårig tjej hade sin finaste rosarandiga tröja och en paljettklänning över som inte smickrade hennes form, sen ovanpå det så var det någon som spytt något oranget och rött som nästan såg ut som eld. Men som sagt orkade inte kolla klart, brukar vara så, kan någon säga vem som förlorade kanske?

Måste bestämma vilket Individuellt val man ska ha också, och det är typ hur många som helst, och det finns ju bättre än vad jag trodde. Sen vet jag inte hur många poäng jag får välja heller, kan någon säga mig det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0