Morgan Pålsson -Världsreporter och Bratz the movie.

Här sitter jag i min mysiga klasströja och nästan förgås av värme.
Men det är lugnt, hade tänkt kolla lite på engelskan så att jag kan allting till redovisningen som jag har på torsdag. Men jag hade visst glömt engelskan i skolan. Då så tänkte jag göra matteläxan, men de böckerna blev visst också kvarglömda i skolan. Mitt undermedvetna kanske vill säga något till mig?
Satte mig ner och försökte skriva en låt. Det blev en refräng. Som vanligt ungefär, men någon gång måste jag ju fortsätta på alla dessa refränger eller hur.
Har redan hunnit kolla på två filmer idag:
Bratz the movie som går på tv1000family tror jag. och Morgan Pålsson-världsreporter som går på tv1000nordic.

missade början på båda, men i alla fall så var båda ganska bra!
 


Bratz the movie.


Bratz- high schoool chick flick, Ett bråk om popularitet.

Det bästa i filmen, Morgan Pålsson.


Morgan Pålsson - Den dåligaste reportern som finns antagligen, men den roligaste också (y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0