Nu har jag nog haft en dålig dag?

Vilken härlig dag! Fast den var allt lite dålig också, när jag tänker tillbaka och buntar ihop det.
Först vid maten så skvätter jag pasta på filip i te3, och vad gör jag? jo jag skrattar, hahah förlåt som bara den!
Sen direkt efter så halkar jag på golvet och skvätter ut hälften av min mjölk, väldigt lyckat att kunna halka på matsalsgolvet!
Sen så stressade jag med Linn för hon skulle med bussen och då tog jag inte på min strumpor, hej kallt!
Sen när jag kommer till Skottlanda; ingen Johan där. Väntar i tio minuter och sen ringer jag och hör att han har visst glömt mig, superbra. Så då får jag stå och vänta i en halvtimme, utan strumpor!

Meen som sagt härlig dag ändå. Förutom matten, den sög! jag hatar matten, jag kommer inte lära mig ett endaste jävla skit på hela året om vi ska hålla på såhär. Idag hade vi genomgång hela lektionen om EN uppgift som jag redan kunde från början, pusspå't!

Det var i alla fall kul att träffa klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0