Nyår 08/09

Gott nytt år på er alla!







Hoppas ni hade det minst lika bra som jag igår. Först så satt jag här hemma och oroade mig för att jag varit för elak mot min syster för att få åka med henne, men det fick jag som tur var. Sen till Joshe där sandra och äta mycket god mat! (jag stod för såsen!) Och så skrek/sjöng vi lite singstar, jag ägde joshe hele tin.
Senare framåt kvällen gick vi mot samhället och stötte på några av mina classmates och pratade lite med dem.
Sen kom vi fram till busskuren där några av mina gamla classmates var! så väldigt, väldigt, väldigt trevligt att träffa dem igen som jag inte gjort på typ ett halvår.
Sen bar det av till Kga med bussen, inte världens trevligaste bussresa kanske när man satt några steg från spyor. Meen glad var jag i alla fall att jag inte var något av nöten som stod upp och fick spyor på skorna medan de bara stod där fattade ingenting och pratade.
När vi var framme förlorade vi en Sandra för hon hjälpte Jonas. Men jag och Joshe gick in till torget där det var massvis av folk, men vi gick omkring där massa timmar och sen drog vi en plärre och sen bussen hem!

Än en gång,GOTT NYTT ÅR!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0