Pessimist javisst.

Förresten så måste jag säga att jag hejar på Morgan alling i Let's dance. Jag blev så förvånad över hur bra han var! Och jag tror att han kan nog vara den härligaste personen i världen, det verkar så i alla fall.
Sen såg jag Blondinbella för första gången också, hon verkar ju vara trevlig och så, men hennes dialekt är väldigt irriterande, hon framstår som väldigt snobbig även fast hon nog inte är det. Hade tänkt läsa hennes blogg för en gångs skull, men jag vet inte vad den har för adress.

Imorse så fick jag övningsköra och sen jobba lite. Eftermiddagen spenderas nog inte på något speciellt sätt, mest i väntat på kvällen. Ikväll ska jag till Alvenfors tror jag, det blir nog trevligt. Orkar inte hitta på något innan det, eller jag vill faktiskt inte gå 6 km för att vara med någon.

Pusss, jag hatar den här hålan :).


Kommentarer
Postat av: Nina ;D

då e vi tvås om hatar denna håla x)

2009-01-10 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0