Snart slut på jullovet.

LOVET GÅR FÖR FORT FÖR FORT FÖR FORT!
jag har inte hunnit vara med hälften av dem jag tänkte vara med!? nästa lov får jag lägga upp värsta planen.
Fast nästa lov är ju sportlov, och jag vill jag vill jag vill (ursäkta allt upprepande) åka snowboard då! jag är så suugen på att åka snowboard, helst nästa helg egentligen, helst imorgon. ÅÅÅÅHHHHH!!!

Meen igår så fick jag iaf ett presentkort på massa olika affärer av moster, mycket bra present om jag får säga vad jag tycker.
Och nu idag har jag varit i Åtorp och spelat, men pianoläxan som jag har är så tråkig så jag försöker inte ens lära mig den, jag vill verkligen inte spela "Helga natt", jag kan inte ens hur den går! 
Istället så spelade jag "Hallelujah" spelade in till och med, blev ganska dåligt men jag får skylla på att det är så litet mellanrum mellan strängarna på elgitarren mot min akustiska. 
Sen så gick jag hem och fick rosiga kinder, hihi. Till min fasa såg jag att någon stängt av datorn och därmed min nedladdning av The O.C, smått ledsen men det går ändå för ikväll ska jag inte kolla på O.C. För ikväll kommer Lossan, Nina och Mange kanske åå så ska vi ha hysteriskt roligt hade vi tänkt. 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSGURKA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0