Tips för svårväckta

Det funkar bra med att ställa väckarklockan för tidigt och sedan snooza massa ggr. Sen om man råkar stänga av klockan (som jag gör) så ska man ha backup! mobilen ringer också, supersmart av mig som aldrig kommer upp på morgonen. Sen så ska man helst lägga klockan eller mobilen en bit bort men det är bara för de väldigt svårväckta! jag klarar mig än så länge

Beställde en plattång igår, men fick ett mail idag om att jag inte fick göra det, i allafall inte på faktura för jag har ingen inkomst. Ajjdå! men beställde om den i mammas namn idag istället. Superbt!
Hände inget speciellt idag, hade matteprov och det gick bra. Sen fick jag skjuts hem av Sjöberg också, det är värt att nämnas, för det räddade min dag där. Hon kanske tyckte lite synd om mig när jag skrev att jag satt på busstationen och väntade på att tiden skulle passera.
Nuu ska jag värma upp lite och sen stretcha, wohihoha!
Och förresten, kul att jag just blev bjuden till SP:s singstarkväll! det blir party de.


Jag tycker det är fint när BH:n syns igenom?
Någon som vet hur man får så att texten kan få stå bredvid bilden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0