Sorry for being a bitch!

Här sitter jag och lyssnar på 3 doors down. Börjar inte förrän om 50 minuter så nu tänkte jag att jag kunde skriva allt det där jag tänkte skriva igår men som jag inte orkade skriva vetni?

Får börja med att i måndags så fick jag reda på att Christoffer i TE3 är en jävligt irriterande jävel. Jag köpte godis i cafeterian för 10 spänn minsann och så får man någon jävla kommentar "Du kan väl ta det lite lugnt iaf!". HAH och du kan ju ta och vara lite otrevligare tack :D.

Sen efter skolan var det meningen att jag skulle klippa mig men det hann jag inte med för det stängde vid fem och vi kom försent. Ska försöka hinna klippa mig nästa vecka på morgonen på måndag istället. Försöker att spara ut håret så jag ska inte ta mycket men det var ju ungefär 3 och en halv månad sen jag klippte mig så jag behöver verkligen göra det.
Istället för klippningen så gick jag till coop och handlade upp stora delar av mitt presentkort där på 750. Funderar på attt kanske använda resten på expert och köpa mig en ny platttång, det kan behövas.
Sen sprang jag tilll Lindex och sen till bussen. Gick i busvädret till Kronhallen och satt och halvsov där i nästan två timmar för jag ville inte gå ut.

Sen igår så fick jag ett litet utbrott som jag får ibland. Till exempel så fick jag det på louise en gång på dansen, då skrek jag fast det enda hon gjorde var att säga att jag skulle ha ena benet framför det andra. Men igår så blev det mot Kristin för att hon höll på och spela med sin mobil och inte stängde av när jag bad henne, medan jag aldrig får ha på min dåliga musik. Det var ju dock inte så farligt som när jag skrek till Loui. Måste säga förlåt om ni läser det här, det är för att jag har för mycket instängd ilska, och det är fel av mig att släppa ut den på en person och särskilt en person som kanske knappt gjort något alls. Jag ska försöka bättra mig, och jag hoppas att ni inte hatar mig för evigt när jag är såhär!

Annars igår så var det en bra dag. Dagens roligaste var i alla fall när Krillan ringde till Tre eller något och sa att han hette Börje och undrade om man kunde stoppa upp generalportionsnus i näsan för förut hade han haft sniffsnus, hahaha.
Nu ska jag ha engelska matte och svenska, wohoo!
Men nu så börjar jag faktiskt om inte mindre än en kvart (lou och några kom hit och kollade på roliga klipp en sväng nyss, jag skriver inte sååå segt!). Så nu ska jag dra upp till skåpet och hämta böcker och kolla om Lou slutat, Harra!

Kommentarer
Postat av: linn

svar; nej inte i åtropshallen. efter fotbollen i skolan, parkhallen :p fan vad jag lackar!

2009-01-14 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0