min 2008-lista


Jag tycker inte om att lägga upp bilder på bilddagboken om jag inte faktiskt har en bild på något som hänt och det har jag inte och jag vill göra den här listan :)
2008 är slut, här är en sammanfattning genom mitt 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Såklart!
2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag tror inte det, hahah. Fast jag kommer inte ihåg vad jag hade för några ens. Ska skriva några för i år sen hade jag tänkt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det tror jag inte.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nopee
5. Vilka länder besökte du?
  Bara Sverige tror jag minsann.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
 Mitt självförtroende.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
 Jag är inte bra på datum, så nej.
8. Vad var din största framgång 2008?
 Låter inte andra trampa på mig längre.
9. Största misstaget?
Kommer inte ihåg något stort misstag direkt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja det har jag, fast inget allvarligt alls.
11. Bästa köpet?
ja inte min nya foundation iaf, haha. Nej men min gamla foundation tror jag nog.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
 Det var väl säkert kläder, köper inte så mycket annat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig jätteglad, ES1B och 9c:1 t. ex. tänk att det bara var typ ett halvår sen det var 9c:1!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
 Men gud, jag har verkligen problem med år jag kommer aldrig komma ihåg att "ååååh den här låten spelade hela tiden 2008". Men ah årets låt lär ju vara I'm yours iaf.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Mycketmycketmycket gladare, och jag vet varför! att inse det var min största framgång kom jag på.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
stretchat, hahaha.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 bråkat med familjen kanske.
18. Hur tillbringar du julen?
 con mi familia
19. Blev du kär i år?
 Jaa det blev jag :D
20. Favoritprogram på TV?
 hmm, kollar inte på tv direkt. men på datorn one tree hill!
21. Bästa boken du läste i år?
 Harry Potter 7? läste jag den i år *-)
22. Största musikalista upptäckten?
 jag kan ju faktiskt spela gitarr :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
digitalkamera :D
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja det var det allt ^^ men jag är inte bitter
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
tolvslaget var jag hos Joshe med fölk. Sen hem sen kvällen Däldenäs med fölk där med ^^
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 Ja deklart! kunde åkt till paris eller något kanske haha.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
blandad medelsvensson
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
aouhm, det vet jag inte.. han i twilight då kanske ;P.
31. Vem saknar du?
 min gamla klass :).


Kommentarer
Postat av: linn

svar. det finns till och med 4 böcker (y) kunde inte hålla mig så jag läste vad böckerna handlade om :$ hoppas det kommer 4 filmer också!

2009-01-07 @ 10:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0