New book, coming soon: "The skolkers".

Var lite rebellisk, nästan för första gången i mitt liv tror jag, och gjorde inte läxan igår. Men det var ju bara matte från B-kursen och den var för jobbig så jag struntade i den, de kan inte kräva att jag ska hålla på med sånt när jag faktiskt bara läser Matte A än så länge.
Gjorde lite matte i biblioteket på morgonen för jag hade sovmorgon, men det gick inte så bra för Linn och Carro var också rebelliska och orkade inte göra något på sin lektion så de satt med mig, men inte mig emot!
Och så engelska med en Björn som satt och sjöng, helt lloyd var det.

Sen skulle jag ge Kristin massage en sväng, men jag har visst lagt av mig och blivit dålig på det. HAHAHHA men Klara- Linn kanske är lite starkare i händerna helt enkelt, klenis jag. Sen är jag sämst på att sätta upp Olles hår visst också xD. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHA
(Det går inte för er att förstå något roligt i det här, men jag ser det.).

Nu ska jag öva på spanskaglosorna en sväng i alla fall. Sen ikväll ska jag ner till Åtorp för att dansa, sjunga och spela en liten trudelutt på pianot.
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag hittade på ett eget ord:)

2009-01-28 @ 17:40:45
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0