Vanilla Sky

Jag sitter och kollar på Vanilla sky, har kollat 1 timme nästan och den suger. Den handlar inte om någonting? Eller han drömmer och sen vaknar han, igen och igen och igen. Kollar förresten bara på den för att min svenska lärare sa att min novell liknade den, hon kanske menade att min novell är konstig och denna film likaså?

Det här kan nog vara ungefär den längsta veckan i mitt liv, jag trodde jag skulle ramla ihop och dö så trött jag var. Så nu ska jag sova ut riktigt i helgen! Planerar att kanske åka med moppen till Gullspång, ha chillkväll med kompisarna, spela piano så mycket att Marie blir imponerad på torsdag, Öva på matte och spanska.
Har jag sagt att som individuellt val så blir det att välja: Natur B, Spanska 4 och företagsekonomi.

Ska försöka förstå mig på filmen! och just det, är det någon som vet vad filmen "Bröllopsduellen" heter på engelska?

Scott Joplin - The entertainer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0