Varför tar de inte in mig till Let's dance?

Här har ni två kort på mig, (paus för applåder) tagna av mig.






Lagom rolig och jobbig styrketräning igår.
Utv.samtal på svenskan, gick jättebra, kunde knappt fått bättre kritik.
Repa med Basic Park, var alltför längesen. Det mesta av tiden gick till åt att vänta på att vissa medlemmar skulle dyka upp(!) och sen stämma gitarrer och sen var alla tvungna att åka. Förutom min syster som smidigt nog var min skjuts så jag fick också stanna kvar och agera basist och trummis.
Direkt när jag kom hem blev det Let's dance, jag vill också vara med! Är inte jag tillräckligt känd kanske? eller är jag inte tillräckligt bra dansare? (svara inte på det). Men det verkar ju inte gå så bra för bloggare där i alla fall. Kan tänka mig att det beror lite på att många inte vet vem hon är egentligen, generationen som läser hennes blogg kanske inte är de som är mest intresserade av let's dance? men vad vet jag egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0