Den piggaste och gladaste dagen på länge! Mån 18:00

Innan jag glömmer det så måste jag bara skriva om en lite rolig grej. I fredags så trallade jag genom korridoren och passerade dörröppningen till svenskasalen, hinner precis se mig omkring innan golvet försvinner under mig och jag hamnade på rumpelidumpan. Synd att det inte var någon som filmade då, det var nog ganska snyggt, kul var det iaf - jag borde nog halka lite oftare.

Musiken var ganska rolig idag, vi satt och gjorde olika långa noter. Ta-Ta-Ta-Ta, Taa-Taa, Tave-Tave-Tave-Tave osv! Vi slutade lite tidigare men jag och charlotte satt och jamma lite efteråt, eller ah Charlotte jammade lite jag satt mest och tittade på notpappret och på hennes fingrar med öppen mun! Jag gick över till Carros lag och sjöng en sväng istället. Men jag övergav dem för att Linn inte ville sitta själv i cafeterian, vi drog och åt. Sen på Nk så försvann jag till sjuksköterskan, jag är 1.77 meter lång och väger 64.7 kg så nu vet ni det. När jag kom tillbaka stod det en massa klotter på tavlan som jag inte fattade ett dugg av! Naturkunskap är det svåraste ämnet jag har! Sen drog jag och åt lite till (hihi).
Dansade lite balett, aj i fötterna och jobbigt var det, men det ser faktiskt bra ut ju. I början så tyckte jag att jag såg helt dum ut.

Till sist spanska och jag fick mmmmmmvg på proven, sketabra ju!
Nu ska jag dra mig neråt och träna lite, helt seriöst!

Kommentarer
Postat av: linn

jag är 1 cm längre än dig hihihihihihihi :$

2009-03-09 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0