Estetarn i bött!

IIIIHHH, jag har inte skrivit här på en HEL vecka! Det är ganska otroligt för att vara jag faktiskt.
Men jag har slutat vara datanörd, numera är jag twilight och estetnörd.
Ni ska bara veta vad estetisk jag är faktiskt, jag satt och spelade gitarr, piano och trummor i säkert 4 timmar igår (vid blandade tillfällen) och så dansade jag två timmar, och jag stretchade efteråt t.o.m. Emma - I'm so proud of you!

Åh solen skiner ute (tvunget att nämnas). Men annars så har jag inte så mycket att säga förutom att nu så skulle det fan ha varit bra om jag varit datanörd, på det bra sättet, en sån där som kan allt. För nu ska jag försöka lista ut varför det inte gick att spela upp vårt jävla bildspel i skolan!

Jag älskar mitt liv, PUSSHAJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0