Hej - du är fet, ful och du kan inte!

Jag tycker inte om andra twilightboken, den är fööör sorglig *gråt*.

Lite shottisdans på gympan på morgonkvisten, jag och Dennis ägde seriöst dansgolvet!
På svenskan ska vi göra ett bildspel som kommer bli bäst!
Jag fick 2 poäng från mvg på naturprovet - attans, men jag är nöjd ändå fahahaktiskt (förvånande).
Matte, mm det är tråkigt.

Sen sprang jag till Charlie's med Carro och Charlotte, där var Tom, Linn och Kristin och så åt jag en capriccosa. Sen letade jag efter fjärde twilightboken i bokhandeln men jag hittade inte den så jag struntade i det, kan ju alltid vänta tills min syster köper den också. Som hon har gjort med de andra tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0