Helgen - förband, shopping, rep, skola

Jag är duktig på nertrappandet av att sitta vid datorn!

Goig helg! agerade förband i fredags, åt 93:or! HAH, när vi såg att det var 93or, då blev vi chockade. Vi stod och repade lite och sen kom det in en gubbe och jag tyckte han såg lite väl gammal ut för att vara med i bandet som ska spela? Och sen kom det massa barn. Men varför bär barnen på gitarrer? Varför är det så jävla många barn med? Varför kommer det inte fler bandmedlemmar snart? hahaha ah men vi såg på det som ett lite mer seriöst rep istället, hade inte bjudit in någon att kolla som tur var. Sen så var faktiskt "Penchap Crew" riktigt bra också, den killen kunde sjunga ska ni veta!

Till uppträdandet då, först så satt inte Elins sladd i förstärkaren (y). Sen hoppade vi över en brygga på bad day. Sen så spelade Elin fel på introt till otherside och då fick vi börja om, he-he! Men jag och Bea hade väldigt bra scennärvaro iaf kändes det som, och det var jättekul att sjunga och spela gitarr.

Sen var jag och handlade i lördags, vi tänkte inte på att det var helg och att det inte går buss varje timme då. Vi fick vänta en extra timme i kga men det gjorde absolut ingenting. Tid spenderad med mina babes är tid välspenderad!
Köpte en sjal, ett midjeskärp, ett linne, en väst och pösiga bralls.

Söndag så skulle vi repa men alla dissade så jag åkte själv ner och öva lite piano istället.
Så kommer vi till idag, måndag. Fick reda på att jag ligger bra till på musiken också, (a). Sen så lärde Andreas mig en massa nytt på trummor, det var stenkul! och sen så satt jag och Charlotte och sjöng och spelade piano. Helena (läraren) sa att vi borde skapa ett band, det var snällt sagt (a.  
Tråkig naturkunskap och oseriös dans och spanska resterande dagen, inget att säga om det.

Nu ska jag lägga in lite nya låtar på min mp3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0