Ju yngre, ju mer tendens att väsnas?

Jag sitter i biblioteket och filosoferar lite. Nere i cafeterian är det en massa åttor som väsnas, men de försvinner nog snart.  Tidigt de ska börja bestämma sig för program då måste jag säga.

Igår så visade jag, carro, carro och charlotte upp vår dans och hade lite hyperenergi/damp som vanligt.
Slutade inte skolan förrän 4, vilket jag gjorde i måndags också och antagligen kommer göra imorgon och idag också. Men idag ska vi vara med på Sofia i treans dans så det är därför, och jag tror det ska bli kul faktiskt så det gör inget. 

Jamen jag hade väl inte så mycket mer att säga så nu ska jag väl skriva lite dansdagbok hade jag tänkt. Måste se lite smått roligt ut när jag sitter med min "kattdagbok" på bussen och skriver, undrar om det är många som seriöst skriver i dagböcker längre. Fast jag skriver ju blogg hehe.

Have a goodday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0