Nobody wakes me up and keeps his hands! Pussdag *

Imorgon  Nina, då kan du fråga om jag nyss klippt mig och då kan jag svara ja!

En dålig film på spanskan + röst & rörelse + Engelskaprov + EsoDans = Sådär!
men om man däremot skulle ta bara Esodans så skulle det istället bli = JÄTTEKUL!!
Övertrötta som vi alla var, i min grupp, så blev det sisådär lagom seriöst. Jag kan avslöja att Carro Öst blev till Björn Borg, jag, Charlotte och utter bildade hög och det blev en hel del luftjuckande. Sen blev jag jagad av våldtäktskvinnor med tungan ute också. Visst låter det väl bra?

Sprang iväg 10 min tidigare för att hinna med bussen för att hinna med att klippa mig. Och nu är det fastställt alltså - jag passar inte i mohawk!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Niina

jag har inte sett dig sen du klippte dig :o och inte ser jag nån bild här inte ? :o <3

2009-03-07 @ 09:29:06
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0