PUK kod, dålig uppfinning

Just nu så är det fan inte så mycket som är bra.
Jag måste ha tag i min PUK-kod men den fick jag ju för ungefär 4 år sedan, tror ni jag sparade det pappret när jag var tolv eller? Eeh nej!
Jag ringde telia och jag får den skickad till mig inom några dagar, ååh glad jag blir! inte. Jag klarar mig inte utan min mobil. Som redan idag t.ex. så slutade jag sent och riskerar jämt att missa bussen i Dfs då och ja goigt när man inte har någon telefon då, kommer sluta sent imorgon och i övermorgon också, PUHUHUSSS på det! Sen när jag kom till Åtorp så kom ingen och hämtade mig så jag fick cykla hem, och det var förjäävligt kallt kan jag säga er.

Okej det kanske var det enda som inte är bra, men det är såå mycket inte bra så att jag har rätt att skriva att det inte är mycket som är bra. Eller, jag är hungrig också! Och förresten om ni undrar varför jag behöver min PUK kod så får ni fråga det för jag orkar inte skriva och förklara här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0