Hurtigt Emma

Den här veckan är faktiskt ypperligt superb!

Imorse så var jag Emma Hurtig och steg av bussen men gick inte in i skolan utan bara fortsatte ända bort till maxi och där så hittade jag ingen 4:e twilightbok (har gått dit varje dag den här veckan för att kolla om de fått in boken). Blev lite besviken men istället för att sura så kom jag på att jag kunde köpa en välbehövd sport-bh, jag har dans 4 ggr i veckan och idrott en gång men bara en sport-bh (dåligt!). Sen köpte jag lika välbehövda leggings också! om inte mer välbehövda till och med för jag har bara ett par som är fulast i världen! Men nu har jag ett ganska fint par också, hade dock ett till par men de försvann, de är bara borta! inte kul när sånt händer. Till sist en adidasparfym, och det är bra också så slipper jag gå runt och lukta lök såklart.

Sen fortsatte jag och gick en liten omväg till valentino, genom centrum och till coop där jag köpta en geisha (som jag fick reda på idag visst är en japansk prostituerad). Sen tillbaka till skolan och då var klockan halv tio så jag hade alltså varit ute och gått i ungefär en och en halv timme, dugligt eller hur?

Vi kollade klart på "The Haunting" på engelskan, och den filmen får ungefär 2 av 10 hallonbåtar av mig för den var väldigt dålig. På maten så sprang jag och Carro iväg till Bokia och köpte den fjärde twilightboken där istället och kollade på lite skor. sen så var det lite matte, åså lite svenska sen brukar dagen vara slut. Men idag så började vi med att ha danslektion med Sofia i trean, för vi är nämligen "hennes projektarbete". Det var riktigt kul även fast det bara var jag, Louise och Kristin. Sen fick jag se på när Kristin och Louise övade på att vara Ronny och Ragge också, HAHA ingafel!

Sen till Åtorp och spela lite piano, åh så duktig jag är och kan min pianoläxa tills imorgon!
Nu ska jag kolla Gilmore Girls, 7 program kvar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I'll try! Men jag kan säga att jag druckit allt äckligt jag kan tänka mig: kaffe, thé, apelsinjuice.. Mitt sista hopp är nu nässpray, Vitamintabletter och MASSOR av paprika!!

Men du, vad gör ni om jag inte kan va med? Ni är med endå va? :)

2009-03-18 @ 21:26:12
Postat av: linn

svar: men gud hur kunde jag missa det :D haha, tack emma! (Y)

2009-03-18 @ 21:45:38
Postat av: Bea

Jag har otrivin komp trorja, som hjälper mot rinnsnuva, hoppas den hjälper :D

Sen ska jag dricka hostmedicin till jag bli hög ;)

ja, jag tror att ni hellre uppträder utan mig, än med mig med mina "vackra" röst.. fast iofs, kanske kan bli en bonnie tyler imitatör ;))

2009-03-19 @ 12:33:25
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0